Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '14

     
    Kategori
    Üniversitelinin Sesi
     

    Atatürk Üniversitesi

    Atatürk Üniversitesi
     

    Atatürk Üniversitesi Kampüs


    Atatürk Üniversitesi 1957 yılında kurulmuş Türkiye'nin köklü üniversitelerinden biridir. Doğu Anadolu Bölgesinde Erzurum ilinde bulunur. Üniversite kampüs olarak mükemmeldir.

    Yeşillik alanlar, Kafeler, Marketler, Bankalar kısaca ne isterseniz bulabilirsiniz. Eğitim olarak ise kaliteli bir eğitim verilmektedir.

    Erzurum' a gelince yılın 7-8 ayını kar altında soğuk bir şekilde geçiriyoruz. Ben Kayseri'den geldiğim için soğuğa alışmaya çok zorlandım.

    Şehir son derece de pahalıdır. Bir büyükşehir havası göstermiyor.

    Özetlemek gerekirse üniversitesi için gelinir fakat şehir için gelinemeyecek bir yer.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1338
    Kayıt tarihi
    : 29.11.14
     
     

    Atatürk Üniversitesi ilköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenliği 3. sınıf öğrencisiyim. ..