Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Atatürkü dışlayanlar okusunlar

Atatürkü dışlayanlar okusunlar
 

Atatürk haftasında Atatürk okunsun önce

Sonra da anlaşılsın Atatürk

Ve de anlamlandırılsın bir güzel

Benim saptamam bu canlarım

Dünyada hiçbir şey

Anlaşılmadan anlamlandırılamaz

Ve de yaşama geçirilemez

Ben sadece bunu öğütlüyorum etrafıma ve Atatürkçülere

ATATÜRK UNUTULMAZ

Güneş altın oklarını fırlatınca ufka

O anda gördüm Ata’yı

Yürüyordu yine başka bir geleceğe

Bekle dedim heyecanla

Döndü baktı gülümseyen gözlerle

Konuştu gözlerimin içine baka, baka

Biraz daha hızlanın bakalım siz

Geçin beni önce siz varın o altın ülkeye

Atam izinde yürüyenleriz biz

İz göremezsek nasıl ilerleriz o ülküye

Yeniden tebessüm belirdi yüzünde

Konuştu yine o sevecen tavrıyla

Yavrucuğum siz iz sürmeyeceksiniz

Uygarlık yolunda yürüyeceksiniz

Akıl ve bilimdir benim rehberim

Odur işte size de yol gösterecek olan

Hem bilmez misiniz izde yürüyenler

İz bırakmadan izlerde sürünürler

Siz benim izimde yürümeyeceksiniz

Amaçlarımı gerçekleştireceksiniz

Düşüncede insan en yücedir

Fikirlerde esneklik ve değişmek

İnsan için vazgeçilmez ilkedir

İşte bunu yaşama geçireceksiniz

Kıracaksınız beyinlerdeki esaret zincirini

Bitireceksiniz gönüllü kulluk çilesini

Olmayacak kimse kimsenin efendisi

Böyle olur Atatürk’ün ülkesi

Ne de bilgece sözler söyledi atam

Duygulandım doğrusu

Düşündüm aldım öğüdümü

Türk çocuğu unutma sakın atan Atatürk’ü

(Halil Güven-Mavi Kanatlı Kuş)

...

Saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..