Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Ateş de tencere

Ateş de  tencere
 

ateş de tencere


Bir anlamı olmalıydı ,
Yutkundum
Ardı : Bir derin içli nefes alışı
Fikrimin seyir defterinde var oluşunun bir anlamı olmalıydı
Yazılarda çiziler de vardık da
Dibi yanmış yemek misaliydik
Seninle ,
Anlamsız ve sayısız bir o kadar da çaresiz
Yaralı bir öykü desem demogoji yamış olur muyum ?
Bir beden küçülmüş kıyafet nasıl ?
Ben senin kıyafetlerinin içinde kocaman kalıp , komik oldum.
Ben seninle her şeyi severken küçük gelen yüreğini sevemedim !
Yüzümde oluşan bu gülümsemeyi ve gülümsemeye gelen bu son cümleyi sevdim.

Tencere de kısık ateşle pişen ve lezzetiyle damaklarda yıllarca tadı arzulanacak yemek olmalı
Sen ateş ol ben tencere :)

Bu sefer dibi tutmasın !!
Mümkünse

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..