Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Ateş kuşu

Ateş kuşu
 

İnternet


Yüreğim tutuldu, lal oldu

Kıyameti taşıyor, vuslat umudu

Ben neyim, ben neyim…

Ben ateş yiyen bir ateş kuşu

Ben çöl, ben güneş, ben yalnızlık, sıkıntı

Yalanlar, riyalar beni yıldırdı

Düşüncem siyaseti, akımları,  aştı

Boş verdim, boş geçtim, hoş gördüm

O öyle demiş, bu böyle demiş, sanki umurumda mı?

Gök kubbenin altında üşüyor zamanlar

Yalnızlığım yaş olup gözlerimden damlar

Utanmıyorum

Kuruluk çiğ yüreklerde olur

Yapayalnızım, kapalı kapılar

Yalnızlık dosttur,

İnsanın kendini getirir kendine

Ayrılmaz ikili yalnızlık ve düşünce

Düşünen yalnızdır

Düşünce kuyusuna düştüm ben de

Çıkamam, çıkmak istemem yeryüzüne. 

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..