Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Müzik
 

İyi oldu gelmediğin - Benim şarkılarım

İyi oldu gelmediğin - Benim şarkılarım
 

İnternet


Öyle çok özlüyordum ki seni, hırçınlaşmıştım. Boğazımda bir düğüm vardı, gözlerimde yaş yoktu. Kendime kızgındım, hayata öfkeli, sana kırgındım. Bir kırıp dökme hissi vardı içimde.

İyi oldu gelmediğin…

Gereksiz kelimeler çıkabilirdi ağzımdan. Sonradan bin pişman olacağım, bilmen gerekmeyen bir sürü şeyi anlatabilirdim sana. Gelseydin hepsini öğrenecektin. Anlattıkça dolardım, gittikçe zayıflardı duygularım. Bakınca gözlerine ben ağlardım. Hepsi bende, içimde kaldı.

İyi oldu gelmediğin…

Herkese değil, her şeye anlatıyorum seni. Denizime, yıldızlara, martılara, şarkılara, bahçemdeki çiçeklere, elektrik tellerindeki kırlangıçlara… Gelseydin, birikmezdi içimde bu kadar şey. Gelseydin, anlatacak bir şeyim olmazdı.  Gelseydin, belki soğuk bakacaktı gözlerin. Gelseydin, belki ellerin özlemle dokunmayacaktı ellerime. Gelseydin bütün hayallerim kaybolacaktı belki. Ben hayal kurmayı severim.

İyi oldu gelmediğin…

http://www.dailymotion.com/video/xsovlh_yyi-oldu-gelmediyin-ahmet-karakayan_music

Tam seni özlüyordum
Kendime ağlıyordum
Dilimin kemiği yok
İyi oldu gelmediğin

Aylarca bekledim
Ne çok şey biriktirdim
Dayanamam söylerdim
İyi oldu gelmediğin

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..