Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '07

 
Kategori
Mizah
 

Ateş var! Balık var! Ancak yiyemiyorsunuz!

Ateş var! Balık var! Ancak yiyemiyorsunuz!
 

Balık yemeyi çok seviyorum.

Hele birde bar bun ya da tekir olursa yemede yanında yat misali.

Ancak bu saydığım balıkların dışında da sevdiğim deniz balıkları var elbette.

Örneğin; çipura. Levrek. Karagöz. Eşkina. Mırmır gibi deniz balıkları da severek zevkle yediğim balıklar arasında.

Çok değerli dostum arslan ilhami zıpkınla balık tutmak için armutluya gideceklerini söyledi.

Onun üzerine bende gelmek istiyorum dedim. Çünkü daha önceleri de yaptık ve balık denizden çıkar çıkmaz çok daha lezzetli oluyor!

Neyse ben lafı daha fazla uzatmayım, mangalı aldım, kömürü aldım, tutuşturucuları aldım, biz 4 arkadaş yola koyulduk. Yaklaşık 2 saat yolculuk sonrası gideceğimiz noktaya ulaştık.

2 arkadaş daldılar yaklaşık 3 saatlik bir dalıştı. Bizde sahilde 2 arkadaş hem sohbet etmeye, hem de gelecek balıkların hayalini kurmaya başladık.

Sevgili dostlarımız denizden gecenin 03.45 gibi geldiler, bellerinde balıklar yaklaşık her birinde 4, 5 kilo balık var.

Ben hemen mangalı yaktım, balıklarımızda var, ancak balıkları temizlemek için bıçak almamışız!

Aslında benim arabamda bir bıçak vardı, ancak sevgili dostum arslan ilhami araçtan o bıçağı almış.

Hadi buyur şimdi buradan yak, 2 saatlik yolculuk, 3 saatlik bekleyiş sonrası nemi yaptık, gelirken aldığımız sucukları pişirip yedik.

Siz, siz olun işinizi garantiye alın. Yola çıkmadan neye ihtiyaç duyabileceğinizi hesap edin ve kontrol edin!


Resim: www.balikavi.org

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..