Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Avuçlarım yar kokmayacak!

Avuçlarım yar kokmayacak!
 

ne vardı yedin o elmayı..


Kolların nereye uzanacağını bilmez koca yatakta

Açarsın gözlerini, çıt yok karanlıkta

Kapatırsın sımsıkı sussun diye..

Neyi susturacağını bilmeden..

Yüreğinin çığlıklarını dindiremez bazen koca aklın

Yalnızlık kimseyle paylaşılmaz, O hariç!

Ritmi bozuk terazi olursun gün geçtikçe..

O'nu bulunca sımsıkı sarıl dedi ananem

Sarıl ki,

Yalnızlığın korkulu huzuru boğmasın seni

Birdenbire üşüme temmuz sıcağında..

....

Gittiğinden beri yıllar büyüdü, yollar büyüdü, ben büyüdüm ananem! Ses tonunu bile hatırlamayacak kadar büyüdüm... Ama yeşil gözlerin, toprakta yanan tenin hala aklımda. Acıtmıyorsun canımı eskisi gibi. Ne kötü! acıya, yokluğa alışabiliyor olmak ananem... Ruhumuzun nankörlüğünü de ele verirken, belki de kaderin bir oyunudur bu başka yokluklara yer açmak için..

....

Konu konuyu, içimdeki aşk aşkları açarken,

Ellerimin boşluğu kanatırken ruhumu

Kandırmaya çalışıyorum bu geceyi de.

Yine yoksun ya

Hiç olmayacaksın ya

Bekle avucum diyorum,

Bekle!

Elbet avuçiçin yar kokacak!

Sarıp sarmalayacak gözleri bedenini,

Elbet susacak yüreğin

Bekle!

Ezan sesleri hiç susmayacak..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..