Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Ayhan Hüseyin Ülgenay Şiirleri

Ayhan Hüseyin Ülgenay Şiirleri
 

Ekin Sanat Dergisi Sayı:73


 

ÇAY İÇERKEN GÜLÜMSE

 

Seni seyrederken

Heyecanlanıyorum

Ağzım kuruyor

İlk çayı yudumlarken

İnce belli bardağı

Hissediyorum

Avuçlarım yanıyor

Daha az konuştu telefonla

Mavi çiçekli elbisesi

Çok yakışmış diyorum

Çayın buruk tadı var damağımda

İkinci bardağı içerken

İçim acıyor

Beraberliğimizi düşünürken

Üşüyorum

Çayın sıcaklığı bile ısıtmıyor

Sevginin sıcaklığını arıyorum

Her gün geldiğin bu yerde

Gözlerini ararken yoruluyor gözlerim

Artık bana gülümse

Yoksa yazık olacak sevgime

Bir meltem esecek

Bir anı kalacak

Bakışlarımın bittiği yerde

 

Ayhan Hüseyin ÜLGENAY

07.08.2011

 
Toplam blog
: 37
: 332
Kayıt tarihi
: 28.02.11
 
 

01.08.1947 Yozgat doğumlu. Baba adı; İsmail, anne adı; Şehver. Evli (14.07.1976), 2 çocuk babası...