Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Aynı olaya iki farklı yorum

Aynı olaya iki farklı yorum
 

Aklima cok eskiden duydugum bir fikra geldi. Yorumsuz yazıyorum.

İki bayan arkadas yolda karsılasıp, öpusmusler. Birbirlerini uzun seneler görmediklerinden baslamıslar sohpete.

- Sahin kızın ne yapıyor? Okul bitti işe girdi diye duydum.

- Girdi girdi. Pek memnun işinden iş yerindekilerde onu cok seviyor. Hele patronu, hicbir yere onsuz gitmiyor. Gecenlerde isviçre de toplantıları oldu. Benim kız da gitti tabiki. Altına bir de araba aldılar.

İşe yakın bir lojmanlari var cogu zaman orda kalıyor. İyi de para kazanıyor. Kardesine de motor aldı.

Tüm eve o bakıyor desem yeridir. Bir de ev aldı kendi üzerine. Ama evlenmeye gelince evlenmiyor.

Ben torun torba istiyorum. Kısmetler de azalmaya basladı. Bu işe üzülüyorum, ama ne yapayım.hepsi bir arada olmuyor işte.

- Sahi senin kızın ne yaptı okulu bitti mi.?

- Sorma komsum okulunu bitirdi, birkac da işe girdi, biliyorsun cok da güzeldir. Hala da öyle. Ama girdigi işlerde dikiş tutturamadi. En son girdiği işte orada calısan bir müduru bunun kafasına girmis, tutturdu seyahate gidicez, birlikte oturucaz, adam evli ikide cocugu var. Kızıma, bosanıp seninle evlenelim diye kandırmıs.

Babamız , ''evlatlıktan red ederim'' dediyse de dinlemedi. Gitti. İş yerinde duyulunca, bunları işten de attılar. Adam da bunu sepetlemiş. Simdi eve döndü, ama ne fayda, herkez duydu. Rezil olduk ailece.

Anlıyacağın kızımın guzelligi bahtına yaramadı. Kızım kötü yola dusmekten zor kurtuldu.

Eger babamız eve almasaydı olacagı da buydu. Çok uzguzum komsum, kızıma dua et. Senin kızın gibi hayirli olabilsin.

sevgiler ayse

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..