Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Ayrılık... Yaban ayrılık...

Merhaba.

Sizi ne kadar özledim bilemezsiniz. On günden fazla oldu görüşemiyoruz. Bu durum beni çok üzüyor ama birkaç gün daha katlanmalıyız. Bilgisayarımız bozuldu da. Tamiri de biraz zaman alacağa benziyor. Ben sizi unutmadım. Lütfen siz de beni unutmayın. Bunu teyzemin bilgisayarından yazıyorum. Durumu size haber vermekte gerçekten biraz geciktim. Kabul ediyorum. Tekrar çok özür dilerim. Lütfen beni affedin. Şimdilik yazamıyorum. Ama bilgisayarım tamir olduğu zaman bu açığı kapatacağıma söz veriyorum. Tekrar çok özür dilerim. Şimdi gitmeliyim. İyi günler!

Saygılarımla,
Aleyna DİLMEN...

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..