Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ayrılık onurdan, sevgisizlik gururdan sayıldığı zaman!

Ayrılık onurdan, sevgisizlik gururdan sayıldığı zaman!
 

Hayra yordum ben gördüğüm her rüyayı; rüyalarımda bile terk ettin sen beni;

Ama ben yine de hayra yordum, hayırsız seni!

Çok zordu ya gülümsemek, gülemedin;

Gelemedin sen cennet bahçeme, giremedin içeri gönlümden;

Zincirlerinden kurtulamadın hiçbir zaman.

Gururundan desem, yerlerde görmüştüm kimi zaman.

Ben bazı zamanlar da isyanlardayım;

Sor ki bana ne zaman:

Ayrılık onurdan, sevgisizlik gururdan sayıldığı zaman!

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..