Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Aysel

Avuçtaydı damlalar, coşuyordu şu dere,

Parmaklardan akarken, kaydı düştü hep yere,

Gözlerime bakıp da, sevdim dedi yüz kere,

Sözcüklerin tutsağı, ok elinde vur da gel,

Çektim seni içime, nefesimsin sen Aysel!

Gökkuşağı altında, insanoğlu hep beşer,

Kıvılcımlar çakarken, toprağımda en yeşer,

Ateşlidir duygular, aşkın kalbime düşer,

Ellerimi bıraktım, şu kalbimi haydi çel,

Sarılalım sımsıkı, hasretimsin sen Aysel!

Şu dünyanın üstünde, pembe renktir hep çizi,

Aşk ateşi yanıyor, kalpte kaldı tüm izi,

Kenetlendim seninle, bakıyorlar bak bizi,

Yaktı beni hasretin, hiç bekleme artık gel,

Tüm zincirler kırılmış, bana doğru koş Aysel!

Yanya’naydık seninle, kokun ruhuma siner,

Bir sevdalı yangının, sancısı böyle diner,

Amber rengi akşamda, tadı tenine iner,

Tüm pınarlar akıyor, sevinçlerim oldu sel,

Aşk tutuşur yürekte, şu kalbime bak Aysel!

Susamışım aşkını, suyu elinden içtim,

Öyle güzel gözlerin, bakıp kendimden geçtim,

Yedi renkli taç olup, seni yâr diye seçtim,

Tutkuluydu bakışlar, sarıldığım hep bu bel,

Dudağından öperken, kadınımsın sen Aysel!

Ömür boyu mutlu ol, uğramasın hiç hüzün,

Aydınlanır karanlık, bebek gibi o yüzün,

Gül kokulu sularda, karılmıştır bu özün,

Ömür boyu seninle, ayıramaz bizi el,

Tanrının mucizesi, sen benimsin hep Aysel!

H.Hakan KURTARAN

07.07.2013-Denizli

 
Toplam blog
: 19
: 201
Kayıt tarihi
: 23.01.10
 
 

04.09.1959 yılında Denizlide Dünyaya geldim. İlkokulu Ortaokulu Denizli de, Liseyi Burdur da biti..