Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '20

 
Kategori
Deneme
 

Baba bana balon alsana!

Çekmiş vurmuş kendini, dedi.

Çekilmiş bir kenara, sessizce çekmiş.....gürültüyle devrilmiş....kırmızı bir çığlık kopmuş....tam o anda dolu dolu, dolu yağmış....

"Baba bana balon alsana!"

Şişireceğim balonumu, iğneyi batırıp patlatacağım; güüüm! Korkutmayı ve korkmayı seviyorum baba. Baba bana yine balon alsana!

Vurunca kendini, hemen ŞEY olmuş mu? Anında ŞEY olmuş. Ne düşündü acaba? Bir not bırakmış mı? Notum, hayatım demiş son söz.

Hayatını kaybedince....

Hayatımın bir anlamı kalmadı diyormuş arkadaşlarına, o zaman gereği yapılmalı. Geç kalmaya gelmez. Gelirsiniz artık beni yolcu etmeye. Hem yaz, yollar açık, gök mavi, deniz sakin ve rüzgar tadında.

Balon patlayınca...

Bir geçişe inanır mıydı? Hayatına bakmak lazım, onun hayatını bilir misin? Mesela onun şehirleri, insanları, düşleri, düşüşleri, kahkahası, hüznü, bulutları, karanlığı, rüyalarını.....nereye koymalı? Geçiş dediğin ruhu yanına alıp gitmekse....

Baba balonla gelmiş eve.

Ben ne zaman balon patlatsam ödüm kopar, acaba o anda onun da ödü kopmuş mudur; çekmiş ve vurmuş ya, işte tam o anda?

Tam o anı, tam o an bilir.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..