Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Aile
 

Babam ve ben

çok mu üzdüm babam seni, çok mu yordum?
hiç sığmadım ele avuca değil mi?
hep kızdın yaptıklarıma değil mi? hep eleştirdin beni.
gel gör ki; hiç dinlemedim sözünü değil mi babam?
kafamın dikine gittim hep.
herşeyi ben bilirdim değil mi babam, sen ne bilirdin ki?
sen ancak bağırmayı bilirdin, yüzünü asmayı bilirdin hep.
haa!!! bir de; para vermeyi bilirdin bana.
kucağına mı aldın ki beni; öptün mü canım kızım diyerek beni?
sen öldün ben büyüdüm babam.
görsen inanmazsın şimdi beni.
annem çok hasta babam.
biliyor musun ben bakıyorum ona?
inanmadın değil mi?
o da inanamadı.
baban görseydi diyor hep.
adam ol derdin hep bana.
ben birşey oldum da babam, ne oldum adını sen koy işte.

 
Toplam blog
: 3
: 498
Kayıt tarihi
: 27.05.09
 
 

İlk ve orta öğrenimi boyunca gazeteci olmak isteyip de, üniversite sınavında yeterli puanı alamamış ..