Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

Baha Bayırlı – Türkiye'min yeni Fenomeni: Yetenek Sizsiniz Türkiye – 2. Tur ( 20/01/2013 )

Baha Bayırlı – Türkiye'min yeni Fenomeni: Yetenek Sizsiniz Türkiye – 2. Tur ( 20/01/2013 )
 

Onu hangi kelimelerle anlatabileceğimi bilemiyorum… 4 yaşında ve değme sanatçılara taş çıkartacak mükemmellikte bateri çalıyor… Ritim duygusu olağanüstü gelişmiş… Müzik kulağı denilen şeyi, sanki büyümüş ve küçülmüş, sonra o icat etmiş…

Arkasında taş gibi duran, bilinç ötesi ve sevgi sarmalı mükemmel bir aile var… Örnek bir anne ve baba nasıl olması gerekir, yaşayan derslik örnekler ikiside… Elbette ki, Türkiye’ nin yeni fenomeni, yeteneğin Niagarası, ama her şeyden önce dünyalar tatlısı Baha Bayırlı ‘ dan bahsediyorum…

baha bayırlı bateri çalıyor

Ben, - biricik ve dünyadaki hiç bir varlığa değişmeyeceğim, eşsiz oğlum, Rüzgarım hariç - , kendimi bildim bileli, ne herhangi bir ülkenin Yetenek Sizsiniz türü yarışmasında, ne de herhangi bir şovunda, aynı anda hem bu kadar insan ötesi yetenekli hem de bu derece tatlı bir çocuk görmedim…

Başka hangi tanımlamalar anlatabilir ki Baha’ yi, yemin ederim bilmiyorum… Gözlerinin içinden yaşama sevinci fışkıran bu çocuğu, elimdeki ne gibi kriterlerle değerlendirip bir yetenek skalası içinde ölçebilirim, hayal dahi edemiyorum…

BAHABir kere, demin de bahsettiğim gibi, öncelile anne babayı kutlamak ve böylesi bir yetiştirme yeteneği nedeniyle ödüllendirmek gerektiğini düşünüyorum… Yapmaktan çok hoşlandığı bir şeyle ilgili bir çocuk nasıl motive edilir ve hayata nasıl kazandırılır konularında, her okul öncesi bölümünde ve eğitim fakültesinde ders olarak sunulması gerek başardıkları bu iş…

O yüzden değerli ailesini huzurlarınızda bir kere daha kutlamak istiyor ve Tanrımın böylesi bir yetiştiricilik becerisiyle beni de donatmasını diliyorum… Haydi gelin, şimdi de Baha’ yı biraz konuşalım… Tıpkı Beethoven’ ın yada Mozart’ ın çocukluğu misali olağanüstü bir yetenek karşımızda…

hulya-avsardan-bir-kalca-skandali-daha-video

Onlar klasik müzik alanının dehalarıydı… Baha’ da vurmalı çalgılar alanının dayeni olma yolunda… Belki daha çok küçük, haklısınız abarttığımı düşünebilirsiniz… Ama, ağaç yaşken eğilir derler ya dostlarım, zaten ailesi o ağacı en küçük çağlarda eğitebildikleri kadar eğitmişler…

Yani dalında olmuş bir cevher Baha Bayırlı ve kainata lezzet katmaya hazır… İçindeki kabına sığmayan yaşama sevincini ailesi dışında tüm insanlıkla paylaşmaya hazır… O yüzlerce kez hatta binlerce kez izlense asla sıkılmayacağınız performansını, eğer fırsatınız varsa oturun tekrar tekrar izleyin ve kendinize yaşamak için geçerli bir neden daha bulmuş olun, benden size söylemesi…

baha bayırlı

İşte, çok uzatmadan o tadına doyulmaz performansın, tüm söz ve mimikleriyle, herşeyiyle ama her şeyiyle bir arada bulabileceğiniz, 22 dakikalık performans video linkini burada veriyorum… Hepinize keyif ötesi seyirler diliyorum efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/baha-bayirli-turkiyemin-yeni-fenomeni-yetenek-sizsiniz-turkiye-2-tur-20012013-video-linki-dahil/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..