Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

Fire Storm – Tanrım, bu nasıl bir Ateş Fırtınası böyle ?: Yetenek Sizsiniz Türkiye – 2. Tur

Fire Storm – Tanrım, bu nasıl bir Ateş Fırtınası böyle ?: Yetenek Sizsiniz Türkiye – 2. Tur
 

İtiraf etmeliyim ki, başlangıçta Fire Storm’ un ateşle dansından o kadar da çok etkilenmemiştim… Önceki turlarda bir üst turu garantilemiş bir perfonsman sunduklarını düşünmüyordum… Ama yarı finalde ve özellikle ikinci bölümde ateşle öylesine etkileyici bir dans ve akrobasi gösterisi sundular ki, tüm sözlerimi geri alacak derecede, ağzım açık bir halde seyrettim…

İlk kısımdaki sade gösteri de hiç fena değildi, ama o havai fişek tadındaki gösteri üstüne gelmese, böylesine muazzam bir finalle yarı finale kalabilir ler miydi, açıkçası orası biraz muamma… Ama neticede, etkileyici bir müzik parçası eşliğinde, o göz alıcı ve akıllardan kolay kolay çıkmayacak ateş dansı geldi de, bu sayede onları bir kere daha izleme fırsatına kavuşmuş olduk…

Normalde biraz soğukumdur ateşli danslara ve çoğunda göz boyama işi seyrediyormuş izlenimine kapılırım… ama Fire Storm’ un dansında ve gösterisinde hiç de öyle düşünmedim ve seyirlik olarak herkese de tavsiye ederim…

Altını tekrar tekrar çiziyorum… özellikle ikinci bölümdeki çubuklara ve onlarla yapılan muhteşem hareketlere dikkat… İşte, o klasikler arasına girmeye aday Ateş Fırtınası performansının video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/fire-storm-tanrim-bu-nasil-bir-ates-firtinasi-boyle-yetenek-sizsiniz-turkiye-2-tur-20012013-video-linki-dahil/
  

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..