Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '08

 
Kategori
İnternet
 

Bahtsız Juliyet Dükkan Açtı

http://dukkanlar.gittigidiyor.com/Bahtsiz_Juliyetin_yeri/

Evet arkadaşlar işte yeni iş alanım. Bu aralar işsizim bilen biliyor, ben de internet üzerinden satış merakına sarmış bulunuyorum. Konuyla ilgili çok ilginç fikirlerim var ve ilginç ürünler bulmayı hedefliyorum. Tabiiki de bu işin devamı için sizlerin desteğine ihtiyacım var. Şİmdilik ürünlerim pek az ama sizden desdtek bekliyorum, alışveriş yapın ki dükkanım büyüsün:)

An itibariyle listelediğim ürün sayısı 11 oldu, ve işe deli gibi para yatırdığım kitaplarımdan başladım. Evde zaten yer yok, ben de kitaplarımı yarı fiyatına satıyorum. Tabi bazıları çok yeni, gıcır gıcır onları da kitapçıdan 5, 7 ytl daha ucuz satıyorum, üstelik nerdeyse tüm ürünlerimde kargo ücreti bana ait.

Hafta için de İstanbul turuna çıkıp çok ilginç ürünler toplamayı düşünüyorum bakalım bu genç girişimci başarılı olacak mı?

Hepinizin desteğini bekliyorum.

sevgiler

Girişimci Bahtsız Juliyet

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..