Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

13 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bakar körlerden misiniz?

Bakar körlerden misiniz?
 

Aslında bana göre kaba bir deyiş 'kör', 'görme engelli daha yumuşak ama bakar körler için bu kadar ince düşünceli olmaya gerek yok diyorum.. Çünkü her zaman söylerim engelli olmak, engelli arkadaşlarımızın seçimi değil, ama bu bakar körlük konusunda aynı fikirde değilim. Allah iki göz ve bir beyin vermiş de sen bunu kullanamıyorsan yani bakar kör oluyorsan o zaman ne yazık ki bazı şeyleri duymaya da hazırlıklı olacaksın, çünkü ne yazık ki iki de kulağın vardır.. Biraz yorgun olmanın verdiği bir huysuzluk hakim özerimde, yazıp yazıp siliyorum çünkü yazı yayına girsin istiyorum.. Yoksa çok güzel şeyler geliyor aklıma yazmak için ama neyse..

Bir insan nasıl bakar kör olur: Bakar ama görmez değil mi? Peki eğer gözlerinde bir sorun yoksa, bakıyor ve görmüyorsa bu kişi sadece bakar kör müdür yoksa bu kişilere başka lakaplar takılabilir mi? Soru 100 puan değerinde :) ve sizlere kalmış cevabı, çünkü ben biliyorum ama yazamıyorum..

Neden yazıyorum bunları biliyor musunuz? Çünkü sosyal devlet olduğumuzu iddia eden sayın büyüklerimizin bakar kör olmalarına dayanamadığım için. Sosyal devlet isek ve her bireyin gelişim ve eğitiminden sorumluysak nasıl oluyor da aşağıda konusu geçen olay yaşanıyor bu sosyal devlette onu da merak ediyorum ya neyse. Fazla merak iyi değil diyor herkes bu aralar...

Benim Çağla'm, 'Beyhan abla ne olur bu adrese destek ver' dediği zaman farkettim bu sorunu ne yazık ki. Adres http://www.okulumadokunma.org/index.asp sorun anca Türkiyede yaşanacak bir sorun. Çünkü dünyanın hiç bir yerinde böyle bir saçmalık yaşanamaz. 33 sene 'al kardeşim tepe tepe kullan' de, 34. sene kafalarına saksı mı düştü bilinmez, 'çık kardeşim bu binadan' de. Hani 'buradan çıkın ben size daha iyi, az merdivenli ulaşımı kolay yer vereceğim' dese bir derece anlaşılır, o da yok, demek ki görme engellilerin rehabilitasyonundan daha önemli!!! bir iş için kullanacaklar o binayı , yada yıkıp yerine başka bir merkez dikeceklerdir. Aslında sorunu gündeme getirmek için geç kaldık galiba, seçim öncesi olsaydı belki birileri yardım etmeyi düşünebilirdi!!

Ben hemen imza yolladım, ne yazık ki elimden fazlası gelmiyor. Lütfen siz de duyarlılık gösterip siteye girin ve imzanızı ekleyin, belki bir yardımı olur...
 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..