Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Bakir fırtına

Veda eder sevgilimi getiren gökyüzü
Dolaştığım meydanlara
Önümü keser yanlızlığım
İshak kuşunun kanatlarında
Sallanır kayıp yıllar
Arzulu,
Kıvrak yatağım kabına sığmaz
Gizli anlaşmalar sabahın uykusunda
Bekleme de bakir fırtına
Güneşin nabzı atarken ekinlerin arasında

Süzülür sözcüklerin yatağı ceylandan
Yarışa girer kurak ömür
Dalında kopan
Yaşın damarlarında
Çıplak yüzleştiğim
Kalbi ateşe atan dostlar
Dehşetle uzaklaşan soluklar
Yola düşmüş mevsimler
Boşanır tutku zincirlerden

Kum saatinde hiçteyken
Sana sarılıyorum
Gelinciklerle yarışan papatyalarla
Tutuşur bacaklarım
Zevkin doruklarında
Rüzgarın dili keskinleşir
Aniden su gibi fışkırıyorum
Konuşuyorum ayakları olan zamanla
Camda dudağının izi
Öptüm
Nehir yatağı gibi dağıldım
Hükmün!
Kucakla.

Saniye Gündüz Yıldırım

 
Toplam blog
: 30
: 643
Kayıt tarihi
: 06.07.10
 
 

Şiirleri beş ülkede yayımlandı. Şu anda  bir kamu kurumunda Şube Müdürü. Çeşitli edebiyat, kültür..