Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Güle güle git

Güle güle git
 

netten


Güle Güle Git

Gelip geçerken uğradığın hancıydım gönlünde

Mecburiyetlerin mi bağlıyordu seni bana.?

Mide boşluğun kadar az,

Göz açlığın kadar çok değildi Sevgin.?

Beni öğrenecek yaşta değildin belkide..!

Küçük bir ayrıntıydım sadece gönlünde

İstisna da olsan benim için,

Hiç bir kuralımı bozmadım senin için.

Bir umuttu yüreğime payladığın

Azar azar büyütürken seni içimde,

Azar azar kaybettin beni en kolay biçimde

Unutmak var aslında serde

Öyle kolay olmuyor ilk seferde

Silbaştan yazıyorum seni

Artık git

Bendeki Seni bırakıp da git

Güle güle git....

 
Toplam blog
: 12
: 306
Kayıt tarihi
: 08.04.09
 
 

1982 Afyon doğumluyum. İktisat Fakültesi mezunuyum. Özel bir şirkette müşteri temsilciliği yapmaktay..