Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Balkonda Saksı Kafama Düşecek

Evlerin önünden korkarak geçiyorum.

Cam kenarında, balkon duvarında saksılar dizilmiş…

Ne sabit, ne bağlı, Allah tutuyor…

Belki saksı kafasına düşerek kimse ölmemiştir ama korkusu yetiyor.

Ben anlamıyorum Türkiye’de böyle işlere kim bakıyor?

Bana ya da yakınımı bir şey olsa kaza maza demem.

Böyle şey olur mu ya; balkonlara pencerelere koca koca saksıları dizmişler, birisi başına düşse öldürür.

Hayır yani görünüşü de insanın psikolojisini bozuyor. Yaşama hakkı bu kadar serbest ve rahat mı!

Benim bir yakınım yolun kenarına kum yığılmış geçeyim derken araba çarptı. Ucuz kurtuldu ölseydi ne olacaktı?

Bu tür durumların Türkiye’de kanunu yok, Allah’a kalmış…

Sonra keşke Danimarka’da doğsaydım diyene kızıyorlar; valla ben de diyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..