Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Bana bana yar yolla, bulamazsan kömür yolla

Bana bana yar yolla, bulamazsan kömür yolla
 

hepsi de eğitimli plaketli, seç beğen al


Başlığa bakıp eş filan istediğimi sanmayın var zaten benim ilk ve son tercihim olarak oyumu ona vermiştim. Eeee benim tek oyumla benim evin başkanı olma hakkını da kazandı. Sabah sabah yine neler saçmalıyorsun bize ne senin evdeki başkandan diyebilirsiniz. Haksızda sayılmazsınız; ama işin espirisi bir tarafa seçim çalışmalarını son sürat devam eden devlet büyüklerimizin vaatlerini duyunca içimdekileri ifade etmek istedim. Nasıl olsa ifade ve düşünce özgürlüğü olan bir ülkeyiz. Gelelim VAATLERE:

1- EŞ: Evet yanlış duymadınız eş bulamazsanız bana gelin dedi. Eş denilen şey tamam ama meyve, sebze veya para değildir. Sonuçta insanlar kendisine hitap edebilen gözünün gönlünün aldığı biri ile yuva kurmak ister. Ne o öyle bana gelin. Anlaşılan sizin çevrenizde evde kalan çok var ki onlara eş bulmak için oylarını alabilmek için evlendirme daiiresi kurmaya karar verdiniz.

2- KÖMÜR: Bu hiç değilse makul bir seçenek oy vermek için en azından diğeri gibi beni şaşırtmadı. Her ne kadar doğalgazımız var desek de Rusya ile işleri karıştırdığınız için adamlar doğalgazı kesiverirlerse en azından sizin verdiğiniz kömürlerle ısınırız. Eeee sonuçta önümüz kara kış nelere gebe bilinmez.

3: İŞ: Aaa bakın bu kömürden daha önemli, sonuçta gençlerimiz işsiz,avare baba parası ile geçiniyor. En azından işi olursa eşini de kömürünüde alabilir. 4: GÜVEN VE İSTİKRAR: Bu zaten oylarımızı verip seçtiğimiz kişilerin bunu bize vermeleri asli ve zorunlu görevleridir. Bunları biz kendimiz sağlayacaksak birilerini bizi yönetsinler diye seçip karşılarında ezilip büzülmeye gerek yok.

5- EMEKLİLERE İKRAMİYE: Bu tam benlik hoşuma gitti . Fazla mal göz çıkarmaz der büyüklerimiz. Haziran seçimlerinde bunu vaat eden partililere kaynak yok diyen hükümet bu seçimde vaatlerinin arasına bunu da sıkıştırdı. Sanırım kaynağı buldular.

6-POLİSLERİN EK GÖSTERGELERİ: 2200 den 3000'ne çıkartılıyor. Sayın büyüğüm; polis devletin memuru da diğerleri benim memurum mu? Niye diğer memurlara da vermiyorsun. Nedeni şu haksızlıklar karşısında sesini duyurmak isteyenlere kim biber gazı ile su fışkırtacak öyle değilmi? 2200 ile biber gazı sıkanlar 3000 ile halkın üstüne atom bombası bile atarlar. Sonuca gelirsek işte sırf bu yüzden size benden oy moy yok.            

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..