Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Olmasın kardeşim

Olmasın kardeşim
 

BİR HİÇ UĞRUNA YA RAB NE GÜNEŞLER BATIYOR


Her gün şehit haberi alıyoruz. Aldığımızla kalsak iyi demeyeceğim, ekranlarda ağalayan feryat eden anaları gördükçe kahrımdan ölüyorum. Daha hayatının baharında gencecik fidanlar namerde yem oluyor ve her gün analar ağlıyor. Babalar: onlar da ağlıyor ama analar bir başka ağlıyor.                                

Şu an siyaset filan yapmaya niyetim yok. Yok ama; hani 1 kasım seçimleri için bizden oy isteyenler isterken şehit haberleri duymak istemiyorsanız, gençlerinizin işsiz kalmasını istemiyorsanız, bize oy verin demiştiniz. Hatırladınız mı?  Evet hatırladınız çünkü %49,5 gibi bir rakamla tek parti iktidar oldunuz. Tebrik ederim. Peki vaatler ne oldu? Bu gün 6 kasım ve biz hala şehit haberleri duyuyoruz. Hani duymayacaktık? Bu toplumda ben çalışan olabilirim, iş verende olabilirim ama hepsinden önce ben bir anayım. Analık yüreğim artık el vermiyor, sadece empati yapıyorum. Benim yüreğimde şehit analarının yüreği gibi kor ateş yangın yeri ve neden diye isyan ediyorum. VATAN!!!!!!!!!!!! Bu vatana elbette hepimizin canı feda olsun da ortada savaş yok düşman yok kime niye feda olsun. Vatan deyince benim için akan sular durur, hepimiz için öyledir. Her ne kadar cahil olsak da vatanı olmayanın yurdunun, ocağının,yuvasının olmayacağını biliriz. Vatan sağolsun diyen anaların sabır ve sukunetlerini takdir etmemek elde değil. Kendimi onların yerine koyuyorum da benim canımın bir parçası değil canım gitmiş bundan sonra vatan sağ olsa ne olur ben sağ olsam ne olur. Benim için kıyamet kopmuştur. Çıkıp televizyonlarda vatan sağ olsun deyip geçemeyeceğim. Altını yine çiziyorum; eğer vatanımın topraklarında düşmanlar kol geziyorsa oğullarımı, kızımı alır en ön safta yer almasını da bilirim.

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..