Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

21 Mart '18

 
Kategori
Şiir
 

Bana Bir Aşk Şiiri Söyle

Bana Bir Aşk Şiiri Söyle
 

Bana öyle bir aşk şiiri oku ki
Mahşerin atlısı, vuslatıyla erken gelmesin
Karalama sayfalarına saklanan çiçeklerin
İçine gizlenmesin
......... sevgiyle yoğrulan sözcüklerin
İşlensin yüreğime dante dante aşkın

Bana öyle bir şiir söyle ki
İçinde… yalnız
Bir ben olayım… bir de sen

Bana öyle bir sevgi şiiri oku ki
Sol göğsümün acısını dindirecek
Yalnızlık duygularıma son verecek
Gerçek bir aşkla yüreğimi dolduracak

Öyle bir şiir ki 
İçinde… yalnız
Bir ben… bir de sen olacak

Ve
Bana öyle bir şiir yaz ki
Yaşayayım, yaşamadığım aşkları
Hissedeyim, hissetmediğim duyguları
İşiteyim, işitmediğim güzel sözleri
Göreyim, göremediğim farklılıkları
Farkedeyim seninle
Ömrümün kalan yarısını…

Cengiz ÇETİK

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..