Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '08

 
Kategori
Babalar Günü
 

Bana bir masal anlat...

Bana bir masal anlat...
 

"Bana bir MASAL anlat baba"


Bana bir masal anlat baba içinde mutlulukların olduğu, sevginin, dostluğun, herşeyin doğru olduğu o eski masalları anlat…

Bana bir masal anlat baba içinde tüm sevdiklerim içinde hep bana anlattığın o İstanbul olsun…

Bana bir masal anlat baba hep çocukluğunun geçtiği “yerler” anıların olsun.. İnsanların birbirine saygı gösterdiği, birbirlerine yardım ettikleri…

Hani biz eskiden deyip anlatırdın ya… Başlardın olayı bir masalla anlatmaya , örnekler hani anlatırdın ya insanların nasıl nakör olduğunu “köyün birinde adamın biri köye gidecekmiş köy halkı gitme o köye demişler adam da neden ki demiş vururlar seni adam da ben o köye iyilik etmedim ki ” … demiş ya hani hep anlatırdın…İyilik yap denize at derdin ondan sonra…

Bize hayatın sana sundukları ve hayattan ders aldıklarını öğretirdin ya… Daha doğru yürümeye başlamadan düşerek öğreneceksiniz deyip, az da olsa parmaklarınla bize dokunarak bu hayat yolunda yürümeyi öğretmeyi, canında acıyacak, ağlayacaksın demiştin ya… Hani zamanla öğreneceksin bak sende göreceksin derdin ya baba.. Şimdi anlam verdim gerçekten zamanla öğreniyormuşuz. Ve dediğin gibi önce sınav oluyoruz sonra ders alıyoruz…. Yaptığımız hatalara karşın “bu da size ders olsun” derdin ya baba….

Bana bir masal anlat baba ben hiç büyümemiş olayım dizlerine yatayım saçlarımı okşa ben senin sözünü kesip soru sorsam sende "dur bakalım acele etme sonunda öğreneceksin" derdin ya…Doğruymuş baba gerçekten hayat bir masal ve ben bu masalın sonunu sonunda öğreneceğim…

Hadi baba bana masal anlat ….

Hani hepimiz senin başına toplanırdık sende anlatırdın ya bize o çok ama çokk eski dediklerin hemen arkasında bitmeyen sorular ve sen her ne yaşta olursam olayım kafama takılan soruları hep cevaplardın ya hiç sıkılmadan "sorularım hiç sende cevapsız kalmadı baba"... Kimsenin beni dinlemediğinde beni tek dinleyen kimsenin sorularıma cevap vermediğinde sorularıma tek cevap veren adam(babam)…

Hadi baba bana bir masal anlat kazanması zor bir destan hadi bana hayatın çetin yanını anlat..

Beni hep dinlediğin için ve önemsediğin için en ama en önemlisi hep arkamda olduğun için( Hep senin arkandayım kızım sonuna kadar dediğin için)sonsuz teşekkürler…

Baba babalar günün kutlu olsun……..

6 YAŞINDA: Babam her şeyi biliyor

10 YAŞINDA: Babam çok şeyi biliyor.

15 YAŞINDA: Bende babam kadar biliyorum.

20 YAŞINDA: Şu muhakkak ki babamın öyle pek fazla bir şey bildiği yok.

30 YAŞINDA: Bir kerede babamın fikrini sorsam fena olmayacak.

40 YAŞINDA: Ne de olsa babam bazı şeyleri biliyor

50 YAŞINDA: Babam her şeyi biliyor.

60 YAŞINDA : Ah!! Babam olsaydı da kendisine danışabilseydim…

Baba sana bir masal anlatacağım hem de sen bu masal da sonsuz olacaksın…

Kızın….

Tüm Babaların "BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN"

 
Toplam blog
: 48
: 2363
Kayıt tarihi
: 30.07.07
 
 

1982 Ankara doğumluyum.  Hayatta farklı pencereden bakan ve hayattı seven biriyim. Yalanda dola..