Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '10

     
    Kategori
    Şiir
     

    Bana bir mektup yaz

    Bana öyle bir mektup yaz ki
    Elim değince özlemin olsun
    İçini açar açmaz sevgini duyayım
    Kokunu yüreğimde his edem ki
    Sevda essin başak saçlarında,
    sesin elimdeki kağıtta duyulsun

    Bana öyle bir mektup yaz ki
    Beni rüyalara, hayallere uçursun
    zulamda sakladığım her anın
    varsın ölüm anımda mutluluk olsun
    sevda yellerine saldığın kokun
    tadacağım yegane son nefesim olsun.

    Bana öyle bir mektup yaz ki
    açar açmaz elin elimde olsun
    sevda türküleri dökülsün yüreğimden
    özlem duyduğum her an gözlerimde yaşasın
    damla damla dolsun ki
    suya doyan toprak gibi
    sevda rüzgarından her yanım bayram etsin

    Bana öyle bir mektup yaz ki
    Özlem duyduğum sevdandan
    Buram buram emek koksun ki
    Özgürlüğe ödediğimiz her bedel için
    varsın ölümün kol gezdiği her anda
    seni ansın bu yüreğim nefes verene kadar.

    21/12/2009-Sungurlu
    Kemal TAŞTEMUR

     
    Toplam blog
    : 1
    : 493
    Kayıt tarihi
    : 03.12.08
     
     

    İlk ve orta öğretimini sungurlu'da tamamladı. Kırşehir Eğitim Yüksekokulu mezunu 14.02.1989'dan beri..