Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Bana darbe yapacaklar!

Bana darbe yapacaklar!
 

“Adayım” başlıklı yazımdan sonra aleyhimdeki kampanyalar haddini aştı arkadaşlar! Size açıklamakta mahzur görmediğim bir ihbar mektubu ve CD geçti elime! Vicdan azabı duyan biri göndermiş! Okuyun da ibret alın! Görün bakın böyle masum bir yarışma bile nasıl rayından çıkartılıyor.

“Sayın Ahmet Balcı.

Ben üç yıllık MB yazanıyım! Reddedilenlerle birlikte bin beş yüze yakın yazı yazdım bu güzide siteye! Onay verilenlerin birçoğunu da güncelliğini yitirdiğinden dolayı sildim. Şu an yayında elli altmış kadar blogum var. Bana birçok kereler yorum yazdınız. Elleriniz dert görmesin! Yorumlarınızdan sizin pozitif bir kişiliğiniz olduğunu anladım ve size hayran oldum!

Kuyunuzu kazıyorlar Sayın Balcı! Haberiniz olsun!

Size bir CD gönderiyorum. Bunun çözümünü yaptığınızda ne kadar haklı olduğumu göreceksiniz!

Selamlar!

Bir dost!

F.B”

Kuryeyle gelen mektubu okuduğumda çok şaşırdım arkadaşlar. Tüm MB camiasını araştırdığım halde F.B nin kim olduğunu bulamadım! Fakat gönderdiği CD’ de hakkımdaki iftira ve ithamları dinlediğimde tansiyonum birden otuza çıktı!

(fazla mı dedim?) Şu an hemşire gözetimindeyim!

Bakın neler konuşmuşlar hakkımda!

G.S (Gönül Sapkın!)

“Abla duydun mu A.B (benim) denyosu aday olmuş bu yılki yarışmaya!”

B.J.K ( Burcu Jale Karadinli)

“Okudum yazısını kız! Ay ne yüzsüz şey! Kendi yüzü yok torununun resmini koymuş sayfasına!”

G.S.

”Abla bunlar böyledir işte, paravan kişilik kullanırlar. Belki ismi de A.B değildir, kimbilir!”

B.JK.

” Ben de kuşkulanmıyorum değil! Güvenilir üye de değilmiş. Demek yönetim de güvenmiyor!”

G.S.

“ Fahriyeye yaptıklarını görüyorsun değil mi Abla! Ne sanıyor kendini bilmem!”

B.J.K.

“İbretle okuyorum. Hani bir toplantıda karşılaşsak var ya kafasına terliği geçireceğim!”

G.S.

“Terliği mi?”

B.J.K.

“Hazırlıklı geleceğim kız!”

G.S.

“İyi bir darbeyi haketti abla! Neyine senin Mister Blog!”

B.J.K.

“Bir daha akıllanır işte!”

...

Daha devam edemeyeceğim arkadaşlar, tansiyonum gene çıktı! Yanımdaki hemşire söyledi!

Siz CD’nin orijinalinden dinleyin isterseniz!

http://www.dailymotion.com/video/x55ho9_kardey-turkuler-kara-uzum-habbesi_music

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..