Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Bana hasret yolları...

Bana hasret yolları...
 

Bir özlem içimde
yokluğun
Bir umut sana olan
bekleyişlerim
Seni düşünüyorum yine bugün
Bir şiir daha yazsam
diyorum
Acaba gelir misin ?

Rüzgar sokuluyor
sessizce yanı başıma
Yağmurlara inat
gözlerimde yaşlar
Ya ben öleyim yüreğinde
ya da sen
Sonsuzluğa yazıl şiirlerimde...
Aşk!
En uzak ihtimalleri görmezden gelip
Sarılabilmektir düşlerine.
İşte o ben,
Şiire adanmış bir ömrün
Yürek kanası şairi
İşte o ben
Umuda yelken açmış bir gemi
Battı batacak
Sönecek fenerlerim
Bir yıldız daha kayacak gökten
İçimdeki yokluğuna
Neylesin yağmurlar
Neylesin toprak
Mevsimler neylesin
Usandı kalemim seni yazmaktan
Söz dinlemez yüreğim
Sana sonsuz
Sana sonsuz
Hasretler içindeyim.

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..