Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Dar ağacında sallanan bedenim...

Dar ağacında sallanan bedenim...
 

Düşledim dün gece,
Sen bir bulut olsan
Bende yağmur
Saklansam içine
Ve sen!
Her hüzünlendiğinde
Süzülüp yanaklarından
Düşsem toprağına
Yeniden yeşillense
Umutlarım
Yine
Yeniden
Düşürmeseydi gökyüzü
rengini denizlere
Bekliyor olmasaydım
o limanda ben
Bulur muydum seni
imkansızlığın içinde
Boyar mıydım sanıyorsun
sana olan düşlerimi, MAVİ'ye...
Edebiyat okudum boşuna mı ?..
hep sana yazmak için...
İşkenceler gördü yüreğim
Tek tek söktüler tırnaklarımı
Dar ağacında sallandı da bedenim
Söylemedim adını.
 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..