Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '10

 
Kategori
Haber
 

Bana ne senin malından

Bana ne senin malından
 

Kemal Kılıçdaroğlu


İnsan anlamakta zorlanıyor bazen, genel başkan seçildikten sonra ilk iş olarak mal bildiriminde bulunan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu bu beyanında gerçekten samimi mi yoksa onu böyle davranmaya da başkalarımı itti. Bir ikilem yaşamadan olayları irdeleyemez olduk doğrusu.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve ailesine ilişkin mal bildirimi, CHP'nin internet sitesinde yayımlandı.

Biz meraklı bir toplumuzdur ama insanın içinden bana ne senin malından mülkünden demekte gelmiyor değil hani.

Kendin kazanmış almışsın sonuçta hem bana hem başkalarına ne senin malından. Yok ama işin aslı öyle değil alın işte hem sizin hemde benim merakım olan mal dökümü: 4 konut kimi eşinin kimi oğlunun üzerine kayıtlı, 1 arsa, 3 kooparatif hissesi ve bir küçük tablo koleksiyonu varmış sayın Kılıçdaroğlunun pekte merak etmiştik doğrusu. Unutmadan yazayım, Kılıçdaroğlu ailesinin mal bildiriminde bir de geçen yıl edinilen ve Kerem Kılıçdaroğlu üzerine kayıtlı otomobilin 2004 model bir otomobil yer alıyor.

Millet olarak daha önce böyle bir beyanda bulunan lider görmediğimiz için biraz aleyhte tavır sergiledik ama kimse; bana ne senin malından dememeli. Aksine sormak lazım nereden buldun diye ama biz çelebi bir halkız bize ne onun bunun malından.

http://www.chp.org.tr/ adresinden Kemal Kılıçdaroğlu' nun mal bildirimini görebilirsiniz. 

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..