Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

BARÇIN..

Barçın..
 
Şarkısı “Terk Edilmiş Gibi...”
 
Bence bu şarkı, çok hissedilerek yazılmış bir şarkı.
Barçının sesiyle hayat bulunca haliyle şarkı uçmuş... bence :)
 
Röportaj sizlerle..
 
S1- Barçın kimdir..? Biraz kendinden bahseder misin?
 
 
Barçın çok merhametli bazen merhameti başına bela olan :) şarkı söylemeye aşık tez canlı herkese yardım etmek isteyen iyi bir insan ;)
 
 
S2- “Terk Edilmiş Gibi...” çok içten yazılmış ve söylenmiş bir şarkı.. seni kim üzdü bu kadar..:))))
 
Beni kim üzdüüüü herkesin hayatın da onu üzen derinden yaralayan birileri yada bir şeyler olmuştur elbette. Ben de onlar dan biriyim :) ama bu şarkıyı söylerken beni birilerinin üzmesiyle alakalı bir durum söz konusu değil şarkıyı yazan besteleyen ve seslendiren üstadların o duygularını çok derinden hissetmemle söyleme kararı aldım yani kimse üzdüğü için söylenmiş bir şarkı değil ;)
 
 
 
S3- Modayı takip eder misin? Alışveriş kültürü hakkında ki düşüncelerin nelerdir?
 
 
Takip ediyorum tabii ama pek modaya uyduğum söylenmez. Alışveriş yapmayı çok severim ama har vurup harman savurmayı sevmem daha çok ihtiyacı olanları düşünerek...
 
 
S4- Cam bir fanusa hapsedildiğini hayal et.. kurtulmak için ne yapardın..?
 
Camı kırardım :))) olmadı dua her zaman kurtarıcıdır.. diyenlerdenim. Bazen çok çabalasakta başaramayacağımız şeyler vardır..
 
 
 
S5- Estetik kavramına bir kadın olarak bakış açın nedir?
 
İhtiyaç duyduğun sürece bence harika bir şey günümüz de estetik ile herkes birbirine benzemeye başladı fazlası kötü oluyor doğallıktan yanayım :)  
 
 
 
S6- İş hayatında sürekli kaybeden birisi sana göre nasıl başarılı olabilir..?
 
Eğer gerçekten kararlıysanız yapmak istediğiniz işte attığınız her adım bence başarıdır. Asıl başarısızlık sürekli kaybeden değil vazgeçerseniz oluyor diye düşünüyorum
VAZGEÇERSEN KAYBEDERSİN!! :)
 
 
 
S7- “Aslında” diyerek kendini defalarca birisine anlattığın oldu mu? Biliyorum bu çok irite edici bir durum ama sormak zorundayım:)
 
Bunu bırakalı çok uzun zaman oldu bir zaman herkese kendimi açıklamak bir şeyleri anlatmak zorunda hissediyorumdum ama artık bunun ne kadar kendimize zarar verdiğinin farkındayım çünkü karşınızdaki kişiler neyi nasıl anlamak istiyorsa öyle anlıyor..
 
 
 
Ve son soru..
S8- Gökyüzünün rengini değiştirmeyi ister miydin? Şahsen ben sarı yapardım.. :)))??
 
Tabi sizin fikrinize saygı duyuyorum ama bence gökyüzü zaten en güzel renge sahip. 
Onu yaratan Rabbim muazzam şekilde yaratmış o kadar mükemmel ki zaten sürekli rengi değişiyor :) gün batımı doğumu sürekli renk şöleni sunuyor bize..
 
 
 
Röportaj - İhsan TEKİN.
 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..