Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '13

 
Kategori
Anılar
 

Barış Manço...

Barış Manço...
 

Bugün sabah google bir jest yapmış ve açılış sayfasına Barış Manço'nun bir grafik resmini koyarak 70. doğum gününü kutlamış.

Gerçekten "Barış Manço" bu ülkenin en renkli isimlerinden biriydi.
 
Bazı insanlar vardır, kolay kolay unutulmaz. Örneğin Kemal Sunal, Adile Naşit, Ayşen Gruda, Vahi Öz, Cevat Kurtuluş, Münir Özkul, Şener Şen, İbo (İbrahim Sesigüzel), Cem Karaca, Cenk Koray, Özay Gönlüm ve daha niceleri.
 
Neydi bu insanların ortak özelliği ? Hepsi de kendine has karakterlere sahip insanlardı. Bu nedenle yüceldiler, takdir topladılar halktan.
 
Barış Manço da işte böyle bir sanatçıydı.
 
Biz de onu saygıyla, şarkılarından sözlerle analım.
 
- Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni.
 
- Zaman akmıyor sanki saatler durmuş bugün sonsuz yanlızlıgımda bir tek sen varsın bugün.
 
- Hava ayaz mı ayaz ellerim ceplerimde, bir türkü tutturmuşum duyuyorsun değil mi ?
 
- Gözlerimde yaş kalbimde sızı unutmadım seni.. Unutamadım, unutamadım ne olur anla beni ...
 
- Domates, biber, patlıcan ... 
 
- Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek...
 
- Yaz tahtaya bir daha...
 
- Ali yazar Veli bozar keskin sirke küpüne zarar...
 
- Para pula, ihtişama aldanıp kanma dostum, içi boş insanların bu dünyada yeri yok...
 
- İşte hendek işte deve...
 
- Unutmak kolay demiştin, alışırsın demiştin. Öyleyse sen unut beni ; yeter ki benden isteme.
 
- Kara sevda, kara sevda dediklerini daha ne olabilir ki ?
 
- Ben nasıl unuturum seni can bedenden çıkmayınca...
 
- Güz yağmurlarıyla bir gün göçtün gittin, inanamadık gülpembe...
 
- Sen gülünce güller açar gülpembe... 
 
- Bizim iller sessiz, bizim eller sensiz olamadı Gülpembe...
 
Toplam blog
: 648
: 2341
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

1995 ODTU Fizik Lisans, 1998 ODTU Fizik Yüksek Lisans (Biyofizik)  mezunuyum. Özel sektörde kalit..