Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '13

 
Kategori
Anılar
 

Başa dönmek

Başa dönmek
 

Merhaba yeniden başlamaya, merhaba yaşanmış hatıralara, geçmişteki acemiliklere merhaba, sabaha merhaba - akşama merhaba,  puslu sisli bütün durumlara merhaba. Başlangıçlar acemilikleri içine alır ama hep heyecanlıdır, hep insanda yapma başarma heveslerini içerir.  Zamanla heyecanlar da, hayal kırıklıkları da insanlara frene basa basa ilerlemeyi, temkinli davranmayı öğretiverir.

Hevesler azaldıkça sevinçlerde azalır. Sonbahar yaprakları gibi içimize  düşer heves perileri, yinede bizi tam olarak terk etmemişlerdir. Biten yazın hüznünü görürüz, hüzünlü ama güzel sonbahar ve soğuk kış günlerine hazırlanır tabiat.

Yeniden başlangıca dönerken değişen bir çok şeyle birlikte yenilenmek belkide güzel olsa gerek. Kader bazen senden önce davranıyor eski mekanlarda bulunmanı sağlıyor bir kez daha....

Benim zamanla az da olsa var bir derdim. Zaman gelip giden mevsimler gibi, dalgalar gibi bir çok şeyi tayin ediveriyor. Bize ise yaşamak düşüyor, sadece ve sadece ruhumuzun pasını silip yeni başlangıçlarla yaşamak düşüyor.

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..