Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '17

 
Kategori
Anılar
 

Başına Kanlı Atletini Sarmıştı

Başına Kanlı Atletini Sarmıştı
 

Köyümüzün insanıydı, adı:Enver

Kırk yaşlarındaydı öldüğünde

Beyinden ameliyat olmuş, kurtulamamıştı

Haberini aldığımda çocukluğuma gittim.

Ben çocukken O yetişkin ergendi

Yüzmeyi arkadaşlarımla Filyos Irmağında öğrendik.

Suyu derindi, dibi ise temiz sayılmazdı

Enver ırmağa girmiş, başını bir nesne kesmiş

Atletini başına sarmış, kan tüm atleti sarmıştı

Tahminim evine gittiğinde kanı durdurmuş

Ama doktora da gitmemişti, fakirlik de vardı

Acaba o kesik beyinde arıza bırakmış mıydı

Sevdiği kızla evlenmişti

İlkokulda başlamıştı aşkları

Evlenince ayrıldı bizim köyden

Annelerinin köyüne yerleşmişti

Mekanı cennet olsun.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..