Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '12

 
Kategori
Spor
 

Bayan futbol seyircileri

Bayan futbol seyircileri
 

Geçen gece evimde Beşiktaş-Fenerbahçe maçını izliyordum. Beşiktaş'ın cezası nedeniyle seyircisiz değilde, sadece bayan ve çocuklar ücretsiz izleyebiliyorlardı. Kendi kendime "ne güzel,anneler çocuklarını getirmiş eğleniyorlar" diye düşünüyordum. Düşünüyordum ki !!!!!! aman tanrım o da ne? Bütün stad hakem ve Fenerbahçe'ye ağza alınmayacak küfürler etmeye başladı. Afedersiniz bildiğiniz direkt ana, avrat derler ya, hah işte o anladığınız şekilde küfür ediyorlardı.

Bir an aklıma çocukluğum geldi. Bir arkadaşıma "eşek" dedim diye annem ağzıma kırmızı biber sürmüştü de ağlamaktan bi hal olmuştum. Şimdi analar çocuklarına başkasının anasına neler yapacaklarını (nasıl yapacaklarsa) öğretiyorlardı. Gencecik kızlar kol hareketleriyle futbolculara hareket çekiyorlardı.

Maçı bıraktım düşünmeye başladım. Ne olmuştu bu topluma? Neden böyle yozlaşmıştık? Bayan demek kibarlık, incelik, zerafet demek değilmiydi? Ana demek, çocuğuna yol gösteren, eğiten kutsal varlık değilmiydi?

Şimdi anladınız mı, niye böyle yozlaşmış bir toplum olduk?

Analar, yarın çocuğunuz arkadaşının anasına söverse ne diyeceksin? "Aaaa ne kadar ayıp" dersen, çocuğun "anne senden öğrendim "derse ne diyeceksin?

Kılavuzu karga olanın burnu pislikten kurtulmazmış. Atalar ne kadar doğru söylemiş......

 
Toplam blog
: 32
: 573
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

1953 Konya doğumluyum. Uludağ ünv. 3.sınıfta terk ettim üniversiteyi. Anarşi yoğundu o zamanlar. Pan..