Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '12

 
Kategori
Güncel
 

Meclis Lokantası zamlanmış !!!!

Meclis Lokantası zamlanmış !!!!
 

İnternette Milliyet gazetesini okumayı adet haline getirenlerdenim. Bugün gülsem mi,ağlasam mı dedirten bir haber gördüm. Meclis Lokantasında yemeklere zam geliyormuş. Çorba 1 ytl,etli  yemekler 2 ytl olacakmış. Daha önce 50 kr olan çorba, artan maliyetlerden dolayı zamlanarak 1 ytl olacakmış. Üstüne üstlük etli yemeklerde 2 ytl olacakmış !!!!!!!!!

Bizlerin refahı ve geleceği için gecesini gündüzüne katan,memur ve işciler ve de onların emeklileri için varını yoğunu esirgemeyen bu vatan evlatlarına bu reva mı? Zaten aldıkları maaş yetmiyor bir de yemeklerine zam yapıyorlar. Artık Meclis Toplantılarına ellerinde sefer taslarıyla gidecekler benim çilekeş milletvekillerim.

Ben bir işçi emeklisi olarak aldığım 869 ytl aylık maaşımın üçte birini geri vermek istiyorum. Bizler üretmeden para alan asalaklar olarak zaten fazlalığız. Ülkemiz için harıl harıl çalışan bu vatan evlatlarının hali nice olacak bilemiyorum vallahi. Bunların çoluk çocuğu artık lüks okullara giderken simitle mi karınlarını doyuracak?

Sevgili emekli, dul ve yetimler sizlere sesleniyorum. Sizlerde benim önerimi dikkate alın, gelin hep beraber "sgk" ya dilekçe vererek maaşlarımızın üçte birini kesip bu gariban vatan evletlarına versinler. Bizler hergün etlerle sütlerle beslenerek semizlendik. Birazda bu çilekeş milletvekillerimiz zamlı et yemeğinden yesinler. "aksırıncaya, tıksırıncaya kadar yesinler".....

 
Toplam blog
: 32
: 573
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

1953 Konya doğumluyum. Uludağ ünv. 3.sınıfta terk ettim üniversiteyi. Anarşi yoğundu o zamanlar. Pan..