Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '06

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayram gelmiş neyime

Bayram gelmiş neyime
 

Bayram günlerinin çocuksu şenliği yok artık yüreğimde, Yeni yıl ve bayram yaklaşırken heyecanla atmıyor yaşlı kalbim. Dün bir mektup aldım babacığı güneydoğu da görevli beni milliyet blog taki yazılarımdan tanıdığını bildiren başçavuş meslekdaşımın küçük kızı sevgili Nehir den; mektubu fırtınalar kopardı yüreğimde evlatlarımdan eşimden ayrı olduğum günleri yaşadım tekrar.

"Sevgili Ersen amcacığım ben bu bayram ve yılbaşında sevinemiyorum, babamla birlikte olamıyacağız. Ah keşke babam bizimle birlikte olsaydı da o çok sitediğim lila renkli kazağı bana alması için öpseydim onlarca kez o tombiş yanaklarından; Beni üzmek için değilde; tekrar, tekrar öpmem için "Bütçemiz müsait değil " demesine rağmen bayram günü kazağımı arkasına saklayıp süpriz deseydi. Boğarcasına sarılsaydım boynuna öpücük yağmuruna tutsaydım onu. Babam süprizleri çok sever yine süpriz yaptı hemde acı bir süpriz bayramda yok, bizi boynu bükük bıraktı. Ersen Amcacığım Ağaçlarda neden çiçek yok, güller neden açmıyor, sakalar neden gelmedi çınar ağacına ? Annem kızım bayramlar hep ayni mevsimde gelmezler onun için çiçekler açmıyor, bülbüller o nedenle ötmüyor dese de; Babam yok diye bütün bunlar. Dayanmıyor hasretine minik yüreğim ansızın gelse onu gören bülbüllerde gelecek çınar ağacını biliyorum..............ellerinden öperim"

Sevgili Nehir aldı sularına götürdü beni farklı duygular diyarına; Bayramda kaybettiklerinin hasretinin yüreklerindeki ateşini mezar taşlarının soğukluğunda söndürmeye çalışan şehit aileri geldi aklıma; Bosna ya, Afganistan a, Lübnan a, Irak a, Kıbrıs a, Güney doğu ya ve yurdumun tüm kışlalarına gittim o cefakar ve fedakar meslekdaşlarımı, askerlerimizi alınlarından öpmek için. Sevgili Nehir aç küçücük ellerini gökyüzüne dua et güneş ısıtmasa da duaların ısıtsın babacığının ve askerlerinin yüreğini, bakarsın gökte uçan bir kırlangıç alır götürür selamını.

Sağlıkla mutlulukla kutluyalım yeni yılın, bayramın çoşkusunu ama Nehir leri, saçının okşanmasını bekleyen yetimleri, öksüzleri, huzurevindeki yaşlılarımızı da bir bayram şekeri bile alamıyanları da getirelim aklımıza, ziyaret edemesekte bir suçlu bir ezik gönülden bir selam gönderelim, hatırlıyalımonları. Yeni yıl ve bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, sosyal adaletin, eşitliğin gerçekleşeceği mutlu ve sağlıklı nice bayramlar temennisiyle savgi ve saygılar sunarım.

 
Toplam blog
: 45
: 10277
Kayıt tarihi
: 17.10.06
 
 

1948 Edremit doğumluyum.Kara Kuvvetleri personel okulu ve Dicle üniversitesi sosyal bilimler Sevk ve..