Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Bazı aşklar vardır yalnız yaşanır

Bazı aşklar vardır yalnız yaşanır
 

Bazı aşklar vardır,
Yalnızca yaşanır..
Ne anlatılır, ne anlaşılır,
Rüya gibidir,
Korkarsın uyanmaktan..
Yaşarsın, inanamazsın,
Korkarsın gelecekten,
Bilinmezlikten, grilikten
Her şey istediğin gibidir,
Ve sürer zamanlara inat.
Arkası önü aydınlık..
Bakir kar gibi, yok üstünde bir ayak izi.
Kırmaz kalbini, umutlarını,
Kulakların yalnızca sevgi sözcükleri duyar,
Ellerin sıcacık bir aşık eli tutar.
Yatağına huzurla girersin,
Uyurken mutluluğu yaşarsın,
Karanlık çökmez üzerine, ne gece ne gündüz,
Ve her sabah güneş yüreğine doğar,
Bazı aşklar vardır Dostum,
Yaşanır göz önünde senelerce dolu dizgin,
Ben böyle bir aşktan doğdum,
Büyüdüm eteklerinde,
Hayatın bu güzel tarafını,
Hayranlıkla izledim senelerce.
Bazı aşklar vardır Dostum,
Eksiltmeden yaşanır,
Yıpratmadan taşınır,
Kalpte aşk ilk günki gibi kalır....

 
Toplam blog
: 36
: 515
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

Dünyaya misafir geldim. Özel bir şirkette muhasebe bölümünde çalışıyorum. Kitap okumayı, yazmayı ve ..