Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Bebeklerim büyümedi

Bebeklerim büyümedi
 

Acıklıydı ninnilerim yanık yanık söyledim
İncindiler hicranımdan bebeklerim büyümedi
Yarım yarım konuştulr ben tastmam dinledim
Üşüdüler sukutumdan bebeklerim büyümedi.

Tenlerine dokunmadım tende kalırım diye
Söz vermedim gitmemeye bir gün ölürüm diye
Ağldılar sızladılar halden bilirim diye
Nasıl oldu bilemedim bebeklerim büyümedi.

Yüreğimden can emzirdim gözlerimde salladım
Uçan tozdan esirgedim esen yelden kolladım
Sevgileri bulut bulut göklerine yolladım
Kâr etmedi yağmurlarım bebeklerim büyümedi.

Gözlerime mızrap vurdum nameyi duymadılar
Yollarına yakut döktüm cevahir saymadılar
Beşiklerim şirin geldi uykuya doymadılar
Seslenmeye kıyamadım bebeklerim büyümedi.

Vahşileri ıslah ettim çirkinleri süsledim
Çalı çırpı arasında dikensiz gül besledim
Ay düşürdüm yüzlerine şavkından pay isedim
Esmer kaldı umutlarım bebeklerim büyümedi.

El çekince ellerinden tökezlenip düştüler
İhsanımın gölgesinde dere tepe geçtiler
Ölümümün pahasını ucuzundan biçtiler
Mezarımda ot büyüdü bebeklerim büyümedi.

Her sabahın şafağında boyun verdim cellada
Defterlerim ceza dolu al kanım ak sayfada
Büymedik canlı cansız kalmadıda dünyada
Kuş sütüyle beslediğim bebeklerim büyümedi.

 


 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..