Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beceremedim...

Beceremedim...
 

Sevebilir miydim gözlerini,

Bulabilir miydik mutluluğu,

Isıtır mıydın içimi,

Ben korkmasaydım aşktan?

 

Acı çekmek öyle ağır geldi ki,

Kabullenmek yerine avunmayı seçtim.

İstemedim gerçeği görmeyi,

"Unuttum" diye kandırdım kendimi...

Çocukça bir korku muydu,

Yoksa kurtardım mı seni acılarından?

Sevgin düzeltir miydi tüm kötülükleri?

Bilemedim...

 

"Deneyelim" diyemedim.

Kızsan da, hak versen de ben böyleyim.

Giremedim o yola,

Korktum işte ne bileyim...

Ben beceremeyeceğim özür dilerim...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..