Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '12

 
Kategori
Güncel
 

Beden yaşı 15 ama!

Beden yaşı 15 ama!
 

Her haber okumayacağım dediğim gün , ne oluyor ülkemde, dünyada diyerek açıyorum haber sayfalarını. Çalışan olunca keyif çıkararak baskılı gazete okumak zor bir ihtimal ki, keyif çıkarmak gazeteyle de namümkün. Cinayetler,kazalar,tecavüzler,depremler,tsunami alarmları vs. bitmiyor kötü haber tellaklığı.

Haliyle internet üzerinden konu başlıklarına bakıyorum hızlıca, iyi birşey görsem aa ne güzel desem de durup okusam diye..Neredeee? dikkatimi çekecek, üzecek, sinirlendirecek ne varsa çıkıyor manşet manşet karşıma.

Bugünde yeni bir tanesi 15 yaşındaki baldıza tecavüzden bahsediliyor. Ufacık bir kız çocuğu , hayat arkadaşının kardeşine bu nasıl bir vicdansızlıktır?Geçtim hayat arkadaşının kardeşi olmasını o daha gençliğin baharında, oyuncak bebeklerinden kurtulup yeni yeni sokağa çıkan masum. Benim aklım almıyor.Kız 1 senedir bu şiddete maruz kalıyor ama ne olduğunun farkına yakın zamanda vardığından şikayet yeni ediliyor. Ve sebebi de birlikte olmayı kabul etmediği için çıplak fotoğraflarının internete atılması. Şimdi iyi ki o fotoğrafları bu adam internete koymuş mu demeliyim? Koymuşta yakalandı mı yani? Ne oldu o ufacık kızın hayatı, umutları, psikolojisi bozuldu bir kere. Kime,nasıl,neden güvensin ki? Hangi erkeğe bundan sonra arkadaş ya da abi gibi yaklaşabilir? Nasıl sevebilir? Neden utanması gerekenin bu kötülüğü yapan olması gerekken, bu ufacık kız sırtlanıyor bu yükü? Niye yanlışı kendi yapmış gibi saklanıyor?

Peki bu kızın ablası, onun psikolojisi ne durumda acaba? Kocasının 5 para etmez bir adam olmasına mı, kardeşinin durumuna mı, kendi durumuna mı üzülsün? Bu kadar saf olmakla kendini suçlamaz mı? Nasıl görmedim, bilmedim diye sorgulamaz mı? Bu adamla nasıl evlendim diye vurmaz mı başını duvarlara.

Ya o niyeti bozuk, kalıpsız adama ne demeli? Hiç mi kardeşin, sevdiğin biri yok hayatında. Onun başına gelse böyle bir durum,ne yaparsın,acımaz mı için? Hiç mi vicdan, insanlık kalmadı. Nasıl bir sıfattır senin ki? Nasıl kardeş gibi davrandın başkalarının yanında nasıl?

Böyleleri için benimde acıma duygum kalmadı ve bu yapıdaki adamlar 5-10 yıl hapis hayatından sonra cezamı çektim diyerek çıkıp, elini kolunu sallayarak gezmemeli sokaklarda. Verilen cezayı yatmış olabilir ama, birilerinin hayatı 5-10 yıldan çok daha fazla eder senin yanında. Yatacağın yıllar tüm hayatın olmalı, bunlar büyük haberler olmalı, okumalı,anlatılmalı ki. Düşüncesi bu olan insanlar biraz olsun bu düşüncelerden korkarak kaçmalı. Gencecik insanlara böyle kötü hayatlar yaşatmamalı.

 
Toplam blog
: 12
: 433
Kayıt tarihi
: 22.03.12
 
 

Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama bölümü ile İşletme üzerine eğitimimi tamamladım. Yazılı..