Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Kadınlar, kadınlarımız meydanlarda. Türkiye'yi kimse tutamaz

Kadınlar, kadınlarımız meydanlarda. Türkiye'yi kimse tutamaz
 

Anneler, bacılar, kızlar, teyzeler, ablalar, kadınlar kadınlarımız meydanlarda. Ev hanımları, sanatçı kadınlar, tiyatrocu kadınlar, dizilerde oynayan kadınlar, medya dünyasından kadınlar, çalışan kadınlar, öğrenciler meydanlarda el ele kol kola. Şehirlerine , ülkelerine , sorunlarına sahip çıkıyorlar. Meydanlara bebekleriyle, torunlarıyla, oğullarıyla gelmişler. Kocaları, sevgilileri, arkadaşları ile gelmişler. O kadar saf o kadar temiz o kadar masum ve o kadar samimiler ki kolluk güçleri ile ekmeklerini, sularını paylaşıyorlar. Kendilerine acımasızca saldıran copla sopa ile kafalarına vuran, yerlerde sürükleyen, yüzlerine gözlerine biber gazı sıkan kolluk güçlerine gül uzatıyorlar ( marjinal gruplar hariç ).

Yere düşen, yaralanan polislere el uzatıyor, onlara yardım ediyorlar. Bu kadınlar ortaya yüreklerini koymuşlar. Bu iş bilek işi değil yürek işi. Bu kadınlara değil cop, biber gazı, tazyikli su, kurşun bile işlemez. Tankla, topla, tüfekle dahi üzerlerine gitseniz bu kadınları kadınlarımızı yenemezsiniz. Çünkü bu iş bilek işi değil yürek işi. Yüreklere kurşun işlemez. Bana inanmıyorsanız KURTULUŞ SAVAŞI'na bakın. O savaşta kadınlarımız cephede, cephe gerisinde yerlerini aldılar. Erkeklerine omuz verdiler. Yedi düvele karşı savaştılar ve kazandılar. Destan yazdılar. Şimdi meydanlarda gördüğümüz kadınlar o kadınların torunları. Ben hep şuna inandım şunu söylerim; kadınlarımız ne zaman ülke sorunlarına sahip çıkar, işte o anda ülkenin sorunları çöüzülür. Yani ülke sorunlarına kadın eli ve kadın aklı değdiği an, ülke dertlerinden, sorunlarından kurtulur. Ben 78 kuşağından bir kardeşinizim. İlk defa kadınlarımızı meydanlarda gördüm ( Geçmiş yıllarda sadece öğrenci kızlar meydanlara inerdi ) . Ülkemizin geleceği ile ilgili kafamda şimşekler çaktı. 

Bu kadınları durdurmaya Başbakanın gücü yetmez. Bütün dünyanın kolluk güçleri bir araya gelse bu kadınları durduramaz. İstekleri ne ise onu alırlar. İktidar, iktidarlar bundan sonra alacakları bütün kararlarda bu kadınların görüşlerini, düşüncelerini dinlemek ve görüşlerini paylaşmak zorundalar. Yoksa ülkeyi yönetemezler. Ülkeyi kaosa götürürler. 

Meydanlar her türlü baskıya her türlü totaliterliğe, her türlü dayatmaya, erkek egemenliğine ve yaşam tarzlarına müdahaleye dur demektedir. Türkiye'nin geleceği aydınlık, Türkiye'nin üzerine güneş yeni doğmuştur. Yeni Türkiye kadınların omuzlarında yükselecektir. 

 
Toplam blog
: 104
: 478
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

Antalya'da yaşıyorum. İki yıl öğretmenlik yaptım, şu anda müteahhitlik yapıyorum. Aslen Kayserili..