Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Beğenilmeyen bende eksiklik mi var der; oysa biz eksiği de beğeniriz, hatta hiç olmayanı da

Beğenilmeyen bende eksiklik mi var der; oysa biz eksiği de beğeniriz, hatta hiç olmayanı da
 

Dostunuza arkadaşınıza bunu anlatın, gerçekten yanlış biliyorlar. Başkaları tarafından beğenilmeyen ya da beğenilmediğini sanan herkes bende bir eksiklik mi var diye düşünüyor. Ve ihtimal ki üzülüyor.

Sende fazlalık olsa bile beğenilmeyeceksin belki; çünkü sendeki fazlalık (güzellik, davranış, zenginlik vs) onu ilgilendirmiyor olabilir.

Aslında gerçekler acıdır, umutsuz olmak gerek, beni seviyor diye gözlerini kırpıştırdığın adam bacaklarına bakıyor olabilir. Ama aşk diye de bir şey var ve insanlık erdemine ulaşmış kimseler görmek istediklerine aşk ile bakarlar.

Aşk ile bakınca da kimin kimi nasıl göreceği belli olmaz, pasaklı Zehra Grace Kelly, sümüklü Dursun Antonio Banderas oluverir birden. Aşk gözü kör ediyor ya, ondan işte. Aşk garibin Tanrı’sı. Yani aşk diye bir şey varken beni beğenmeyecekler diye korkmayın.

Biliyorum bu biraz enayice bir şey; ama öyle işte. Ve bu âşıkların ülkesinde güzel, çirkin, yüzüne bakılmaz, beş parasız… Hepinizin şansı var.

E aşk onun için yüceltiliyor; yoksa beş para etmez bir duygu, sivilceli yüzü öpmenizi sağlıyor o kadar. Bu silahı iyi kullanın. Etkili değil demeyin, eli mecbur, yüreğine kor düşünce gelecek. Fena mı, şeyini bağlamayı bilmiyorsun Antonio senin.

Bir de “Bende eksiklik yok” iddiası… Kendini yiyip bitiriyor. Yahu olsa ne yazar olmasa ne yazar, aşk var aşk! Valla inanmıyorum ama ben de aşkı kullandım. İki göz kırpıştırdım Türkan Şoray’ı aldım. Hem de öküzgözü gibi gözlerle. Öküz olsam da fark etmeyecekti zaten; aşk var ya!

“Korkut bizi kandırma, herkes güzele âşık oluyor görmüyor musun?” Madem öyle, Türkan Şoray beni niye aldı? “Paran vardır, itibarın, şöhretin ne bileyim işte bir şeyin!” Yok be, gözlerimi kırpıştırdım, üstelik hala geçer akçeyim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..