Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '07

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bekle beni geliyorum dedim gelemedim affet Çanakkale

Bekle beni geliyorum dedim gelemedim affet Çanakkale
 

Acaba çanakkaleden mi yoksa sevgilimden mi özür dilemeliyim.

Ya da sevgilimi bu küçücük şehre hapsedenlere mi kızmalıyım bilemiyorum.

Yıllarca destanlarını okuduğum şehir biranda öcü kesildi karşımda .

Demek ki neymiş bazı yerler sadece sevdiklerin orada olduğunda değer kazanıyormuş.

Şimdi düşünüyorum da yaklaşık 4 sene Bilecikte yaşadım. Ben yaşadım diyeyim siz öldüğümü anlayın işte:)

Üniversitede gençliğimin baharında o minicik şehirde her allahın günü aynı şeyler

Sosyal aktivite sıfır. Sadece üniversite partileri var neden ?

Çünkü bilecikte bar yok?

Kütüphane yok?

Var da yok :=)

Okulumuz deseniz, 10 metre ötenizde eşşekler anırır ona kulak tıkarsınız, bahçeye çıkarsınız, üniversitemiz saydığımız bahçede tavuklar kazlar gezer.

Bu arada dip not biz orada İ.İ.B.F. de okuduk yani bölümümüz kesinlikle VETERİNERLİK değildi.

Yani kısaca neredeyse bir ömür gibi gelmişti bana ama şimdi geriye dönüp baktığımda özlüyorum Bileciği, eşimi orada tanıdım. Birçok dostum oradan.

Ama gelgelelim bir daha git deseler gitmem. neden?

Çünkü orayı değerli kılan benim arkadaşlarım yani insanlardı. Şimdi o insanlar yurdun dörtbir köşesinde.

Şimdi gelelim çanakkaleye neden bu kadar taktım?

Sanayi yok insanlar tarımla uğraşıyorlar.

Ben çiftçi değilim ki?

Birçok kişi gelen yerli yabancı turistleri gezdiriyorlar.

Bu işi de senelerdir orada bulunan halk yapıyor

Ben allahın Bursalısı bir tek 5. sınıfta o bahsettikleri yerlere gitmişim.

İnsanlar daha çok tüketici yani üretim sıfırın altında.

Mey içki fabrikası. O da yarı otomatik bu arada yani çok az insan çalışıyor.

Doğtaş Mobilya fabrikası??

Dardanel Ton ???

Bu arada Dardaneldekilerin maaş çilesi dilden dile dolaşıyor şehirde.

Yani kısacası benim orada yapabileceğim tek iş YOK İŞ:))

Peki bana çanakkaleyi sevdiren ne ?

Sevgilim orada evim orada

Yanında mutluyum o yokken huzursuzum

Demek ki neymiş, şehirleri sevilen kılan sevdiklerinizmiş...

H.A.

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..