Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '07

     
    Kategori
    Kitap
     

    Beklenen sevgi

    Beklenen sevgi
     

    Gecenin bir vakti kalkıyorum. Karşımda sevdiğim adamın yüzü, bana bakıyor, ben onu sadece görüyorum, ama dokunamıyorum. Hayal değil mi? Sanki herkes bana yabancı, bir o yabancı değil, bir o anlıyor beni, bir o seviyor beni, bir o kadar da iyi davranıyor. Belki de birbirimizi hiç tanımıyoruz. Sadece ben onu görüyorum, o beni göremiyor. Bilinmez gelecek, belki beni hiç göremeyecek. Günü birinde belki sevdiğine dokunabilecek. Sevdiği adamla tanışmak onun da kendisini sevmesini ister. İçimizden birinin hayali bu sadece.

    Bizim onlar için düşüncemiz;

    Yanlızca onların hayata iyi dereceyle bakmalarını istemek. Onların şu anda tek düşünceleri sevgi, onlar için sevgi güvendi, sevgi hoşgörüydü, sevgi paylaşmaktı. Kısaca sevgi mutlu olmalarını gerektiren en önemli değerleriydi. Dünyaya sığmayıp evreni kaplayan bir yıldız hazinesi gibi. Sevgi, yüz ifadelerinin ve gözlerinin anlatmak için aradığı sözcüktür.

    Eğer orta da sevgi sözcüğüyle başlayan bir hayat yoksa; o hayatı zorlamak, hayata sıkı sıkı sarılmak gerek.

    Her ne olursa olsun, hayatı iyi değerlendirmek gerek. Bir ilişkiyi bitirmek çok kolaydır; severek aşkla yeniden başlamak oldukça zordur.

    Hayat elimizden uçup gitmeden; gözlerimizi açalım. İnsanlar hayata tek gözle bakıyorlar. Bazı yanlışları görmemezlikten geliyor. Bazı doğruların üzerine gidip doğru yolu bakış açıları ile yanlış yola sürüklüyorlar. Dünyaya tek gözle değil; iki gözümüzle ve iyi bir yüzle bakmak gerekir, yüreğimizden gelen sevgiyle. Sevgi diyorduk! Dünyada o kadar bu sözcüğü bilmeyen var ki!... Hiç laflar dikkate alınmıyor rafa kaldırılıyor. Sanki işi bitmiş bir tabak gibi; yemekten sonra ilk iş yıkayıp rafa kaldırmaktır. ''En sıcak insan sözlerini''. Hayat da herkesin bağlandığı birisi vardır. Ailesi vardır içini dökebilecek arkadaşı, sevgilisi, sabah kalktığın da yanında görebildiği eşi, hayat da iyi bir yol yapma çabası vardır. Sevdiklerinden karşılık alma ve hüznü silme çabası vardır. Herkesin herkesten istediği bir şeyler vardır, bazıları iyi bazıları kötü.

    Sevgi karşılıksız kalmamalı, aşk bir gün değil, bir ömür boyu sürmesi dileğiyle...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 330
    Kayıt tarihi
    : 21.03.07
     
     

    Ben Elif. 23 yaşındayım. Hayatın bir dakikasının bile boş geçmemesinin gerektiğine inananlardanım. O..