Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '15

 
Kategori
Deneme
 

Belki de bir adımdı!

Belki de bir adımdı!
 

Belki de bir adım dl!


Sabahın aydınlığında, yolun yalnızlığında içimde çoğalan cümlelerle yürürken kaybetmiştim kendimi. Sağırlaşmıştım tüm seslere. Ve ardımdan senin gelişini ve seslenişi duyamadım.

Çünkü sen içimde gözlerimi, kulaklarımı, sağırlaştırmıştın. Sağımdan geldin ve sağırdım tüm sözlerine. İçimde öyle sen açtı ki o an yürüyüşümüz bitmesin istedim.

Beraber bir yol almak acaba ömrüm dede aynı nefeste yol alabilir miyiz dedim. Yanımdayken bile seni düşündüm. Kelebekler uçuşmuştu o an. Tutamazdın ki hiçbirini, yanağımda gülücükler açmıştı, bir baharın gelişi gibi.

Nefesim nefes almıştı yanımda rüzgârın gibi.

Gözlerine bile bakmaya kıymazken, sözlerini kulağıma duyurmaya kıyamazken sen yanı başımda salına salına gidiyordun. Söz bulamadıkça işten bahsediyordum. Geçiştiriyordum zamanı. Sen ol yeter sessizde kalırım demiştim. Ama olur da sessizliğim seni rahatsız eder diye düşündüm öylesine sorular sordum.

Bir isteğim var mı diye sorduğunda canının sağlığı yeter ne isteyebilirim dedim. Ve sen sabahın kahvaltısını poğaçayla giderirken ben ise seninle giderdim.

Nefes gibi can gibi. Camdan seyreyledim gidişini işte o an. Hala içimde sen nefes alıyordun.

Aklım almıyor gidişlerini onca sözleri iliştirirken yüreğime hayır olamaz diye yineleniyordum. Her defasında unutacağım dediğimde yeniden ışkın atıyordun gönlümde.

Yer gök anlamıştı aşkımı ama sen hala anlamadın. Yürüdüğüm yollar, baktığım dallar, duyduğum sesler, her şey anlamıştı ama sen anlamadın çekip gittin.

Bir söz söylesen isterdim

İçimde kıvılcım koparacak

Öyle bir an olsun nefesim duracak

Bir kelamın olsun özüme uzanacak

Dilimde sen bestelenecek

İçimde kelebekler uçuşacak

Bir söz ilişsin istiyordum

Bir adımda ben olayım diye

Sol yanımda sen açayım diye

Her bakışımda sen güleyim diye

Yarınımı sonsuzluğumu senle donatayım diye

Ey sevgili bir söz öz istedim

Aşk olsun sen hala o demde misin?

Yoksa bu bir nisan şakası mıydı?

Bilemedim bilemedim

Zamanın verdiği bir tat mıydı?

Saatler ilerlerken an an

Geleceğim benim ne zaman bilemedim

Sevgili gözlerime yaş bıraktın

Güneş açsa diyordum

Sen hala o demde misin?

Gel sen diyordum

 

Ah.hacer@aşk.com.tr //01.04.2015//07:24:24//  Ah.hacer@aşk.com.tr

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..