Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '11

 
Kategori
Deneme
 

Ben...

Ve saatlerin elektronik olarak aktığı bir ortamda 

Altına sığınacak bir ağaç aramıştım ki 

Karşıma bir ev çıktı ve sığındım 

Baktım ki 

BANA gelmişim 

Ve içinde BEN varmış 

Oysa 

Herşey gibi ben de yoksaydım 

Gerçek olan ne olacaktı 

Belki de SEN 

Gerçek olan herşey sensindir 

Durup düşünmeden 

Düştüğüm kuyudan dışarı çıktığımda 

Üşümüyorsam eğer 

Varlığımı nasıl kanıtlayacağım 

Yazarak 

Ve arkamda eser bırakarak 

Ve çocuklarım 

Varlığımı perçinleyecekler 

İşte bu yüzden 

Benim adım 

Benim BEN... 

 

Sevgilerimle,  

ANIL... 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..