Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

18 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Ben - sen meselesi

Ben - sen meselesi
 

Faslı Şahane_Geçti o faslı bahar


Çıkar dünyası denir ya.. Her yanıt kendimizde saklı aslında..

Senin çıkarına dokunulsa sen nasıl davranırdın, çok farklı değiliz hiçbirimiz, çünkü hepimiz “ben” penceresinden bakmaya zorunlu kılınmışız reelde..

Elbette bazı gelişimini tamamlamış ruhlar “ben sen o biz” vb.. gibi tüm pencerelerden bakabilme yetisine sahipler,

bazımız 2 sine üçüne bazımız hepsine sahipte olabiliriz..

Yinede öncelikli illa ki “ Ben” dir asl olan insanda hakimiyetini sürdüren. .

Ben

Benim oğlum

Benim kızım

Benim ailem

Benim işim

Benim dünyam..


Facebookta adına gruplar kurulan, okulda her dönemin "EN..." hocası seçilen çok değerli yahya hocam çözmüş aslında olayı en basitinden..


…..


KIRIK AYNALAR


nereye dönsem baksam
dünya kırık aynalarla dolu
bedenler erise de ötekinin içinde
ne sen beni görüyorsun ne de ben seni

bütünleştirmeğe çalışma benim
her bir parçam da benim
ben senim deme bana
ne sen ben ol
ne ben sen
benim olmak istesen bile
ben sen olmam
olamam
ummana döksem de tutkumu
benim olmanı istesem de
sen ben olmazsın
olamazsın
kendinde başkası olmak isteyen
bırak boşuna uğraşsın
sonunda şaşsın beyhude çekilen küreğe
sen sensin
ve ben ben
o da o
böyle kurulmuş
nizam-ı alem
alem ne der diye
alem gibi olmağa kalksan
dimyat'taki pirinci el
evdeki bulguru sel götürür
sonunda bakarsın ki kendin de olamamışsın
ve geçmiş ömrünün fasl-ı baharı
yazı
son bahar yaprağı küser sana
ne var ki korkacak der
bu kadar kendin olmaktan
düşerken toprağa
servi boylu kavağın damından

Yahya Sezai Tezel
 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..