Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ben, böyle düşünüyorum...

                                                       Ben, böyle düşünüyorum...
Benim insan ölçüm ve insanlık anlayışım: Karakterine inanılır, sözüne güvenilir, güzel yaşayan insanlar için olan değerlendirmemi şöyle doğal ve güzel bir örnekle açıklayayım: İyi insanların geçirecekleri ömürleri üzerine, güneşin gündüzü ısıtması, ayın geceyi aydınlatması gibi salt verim alınan bol bereketli zamanlar gelir, ve parlak bir hayatı yaşarlar. Buna karşılık kötü, sefil, aşağılık bir yaşam süren biçimsiz insanların ömürleri üzerine, doğal olmayan olumsuz bir örnekle anlatırsam; Hiçbir yaşam emaresi bulunmayan ölü bir evrende, gündüz vakti toprağında can, gece olduğunda gökyüzünde ışıklı yıldızı olmayan şekilde çaresiz karanlıklar çöker, ve utanç verici bir hayatı yaşarlar.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..