Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Ben AIDS liyim Dedim

Ben AIDS liyim Dedim
 

Haberin kahramanı!!!


Bugün Milliyetin internet sitesinde böyle bir haber var.

http://www.milliyet.com.tr/-ben-aids-liyim-dedim-yine-de-birlikte-oldular-/yasam/haberdetay/14.04.2010/1224773/default.htm

Haberde Moldovalı bir bayanın; turist vizesi ile ülkemizde gelip maalesef fuhuş ile ilgili operasyondan dolayı polis tarafından göz altına alındığı yazıyordu.

Ve asıl ilginç olanı polise verdiği ifade de kendisiyle para karşılığında birlikte olmak isteyen erkeklere kendisinin AIDS' li olduğunu söylemesine rağmen erkeklerin onun birlikte olmak istediğini söylemesi.

Ne ürkütücü !...

Çağın vebalı hastalığı ama bizim Türk erkeklerimizin umrunda mı!..

Kesin bir kereden birşey olmaz mantığını kullanmışlardır!...

Ve eminim ki korunmak adına herhangi birşey yapma mışlardır.

Ve maalesef bu erkekleri bulaşma riski yüzde yüz.

Ve sonraki senaryo mu?

Evli ise hiç birşeyden habersiz eşine ve ya bir şekilde aile fertlerine bulaşma riski %100.

Senaryo diğeri ne olabilir mi

Bekar , mutlak bir sevgili vardır ve ya en yakın aile bireyleri annesi, babasına bulaşma riski... Düşüncesi bile ürkütüyor.

Ne için peki!...

Bir gecelik güzel bir kadınla kaçamak bir seks ilişikisi için !..

Ne önemli demi.. çoook der gibisiniz... bende dedim zaten.

Peki madem macera senin ama ya çevrendekilerin ne suçu var ki ? soruyor beynim.

Bu yaşıma geldim erkekleri anlamadım

Sanırımda bu yaştan sonra da anlamam olası değil... Bir kırk yıl daha yaşama olasılğım yok ki :)

...

Sağlıktan başka önemli değil hiç bir zevk.

***

Gelincik

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..